Tuesday, January 18, 2011

29DIS2010-09JAN2011 (KL-KK,KK-KL)=The Vacation=Part 1

Lama da x update my blog..so now ada masa its time to sharing story on my blog!! =)~.. 
Date di atas tu date aku bercuti,bebas dari tekanan berkerja..Cuti Rehat+Cuti Ganti..heheee..bercuti p mana lagi if bukan balik kampung..Sabah Tanah Airku,Negeri Kita Yang Tercinta..weeeeww!! So thanx to Malaysian Airline for The Superbbb Servic & Oso to AirAsia la yang a bit so so la Service dia..hehe~..
Kali ni terasa hepi sgt2 utk balik..penangan dia sehari lagi maw balik x boleh tido da r~..Baju jgn cakap la seminggu lg flight back to kk siap packing da..hehe..betapa excitednya!! =)~.. Apa tidak cuz Me,My BFF & Family sudah plan mcm2,terharu juga la cuz all of them mcm x sabar2 tunggu aku smp..
31.12.2010
Malam ni family buat Birthday Party & New year Event 2011!!..
Celebrate birthday untuk 3org,(2 of my hero and my younger sister) with beautiful decorative and yummy cake ha!!
Walaupun buat kecil2an hanya panggil family terdekat ja tp mmg sangat meriah..sbb banyak makanan,hehehe..selain dapat berkumpul dengan family and kazen mazen tersayang~..
Selesai event bersama family,celebrate new year pula dengan kawan~..ha,ni kali la sebab x maw sangkut jammed di kk,mana mau bersesak lagi kami p tempat yang berdekatan ja..New Year 2011 Stay-Stay Mamak r~..hahahaa..Layan Bunga Api & Iphone Game..Maybe its Not Late To Wish Happy New Year Everyone~..Cheers.. =)~..

01.01.2011
Wow~..if teringat tarikh ni,huh~..memang full of activities..
Ernawaty bt Sumarto rasmi menjadi tunangan Mohd Fadhli Darto..Congrats dear babe,hopefully selamat sehingga ke jinjang pelamin~..Walaupun aku terlewat sikit sampai tapi sempat juga aku jadi paparazi..hehee~..Thanx dengan layanan family mu er yang sangat2 baik dengan aku..teringat pula cakap mama bila mama peluk aku "Tinggal ini sjala anak aku,bikin ganti erna".. :')~..saat pelukan bersama my good frenz ni a.k.a my twins pun xkan dilupakan,bersama dengan linangan airmata kebahagiaan dan tanda syukur. Sedikit terflash back kisah lalu, barang2 hantaran yang sudah siap prepare untuk majlis aku dulu..Thanx dengan kata-kata semangat tu er,walaupun dulu aku hampir sebahagia ko skrg,tp..hurm~..Aku terima segala ketentuannya,kita hanya mampu merancang,tp hanya yg maha berkuasa berhak  menentukan.. :')~..terima kasih yang tidak terhingga er,kerna ko seiring bersama langkahku,jatuh,bangun,tersungkur..sehingga kini!!
Next Station,Attending Sara Teoh&Grey wedding day~..Both Of Them kawan sekolah SJS dulu~..woww..buli tahan cinta zaman sekolah berakhir dengan perkahwinan adalah sesuatu yang sangat2 manis!! :)~..Congrats Sarah&Grey..
May Happily Eva After..
After tu BFF yg lain direk attend anak  kawan punya Majlis cukur jambul..aku have to go back home time to and wait dorang datang ambik dirumah untuk ke event yang seterusnya..
Next Station lg..Karok Time wif My Dearest BFF!! boleh dikatakan Bachelor Party..hehehe~..mmg best saat menghabiskan masa bersama kawan-kawan tersayang,macam2 lawak..sharing ceta yang sudah sekian lama untuk dishare.. :)~..
Sudah Kenyang Karok,ni kali sesi mengenyangkan perut di Windbell,Tg.Aru kk..memang terbaik la makanan dia,price pun suitable dengan kelazatan makanan dan servic yang Ok!!
Ending untuk event hari tu..fuhh almost 4-5 event in 1 day~..sangat-sangat memenatkan tapi enjoy x terkata~.. :)~.. akan kembali lagi ke Windbell,Tg.Aru..thanx to Bb cuz introduce tempat ni..

Next..To Be Continue..Part 2 is coming~.. =)~..

No comments:

Post a Comment