Sunday, May 8, 2011

its been a long time~..

Hurmmm..juz like d above..hehe..lama da x update blog~..
Terlampau ayik dengan fb..at 1st rasanya fb lagi penting berbanding blog nie..sbb blog kurengg dengan kawan2, but now maw tukar selera~.. dulu aku owez bagi nasihat dengan kawan2 "JGN TERLALU BYK BERCERITA","ITULA AKIBAT BILA TERLALU BYK BERCERITA".. before dis aku tau cakap ja la kan.. sebab kawan datang and put trust on kita untuk bercerita masalah durang (im a good listener~.. :D~)..so bila kita dengar dengan ikhlas and kenal pasti punca-punca masalah tu mesti disbbkn sikap "TERLALU BYK BERCERITA".. x salah untuk bercerita tapi berpada la,aku pun mcm tu juga..hepi ka sedih ka semua pun aku mau cerita,peribadi x peribadi i will share with my close friend..tp if u do in a wrong way it will bite u back~..


The reason now aku mo layan blog more than fb sbb aku x mo "TERLALU BYK BERCERITA".. tp masih bercerita untuk luahan ja la, fed up dengan mcm-mcm persoalan.. terlalu byk dengar pelbagai nasihat yg berbeza-beza pun bakal mempengaruhi setiap keputusan~.. cuz in the end its about u..not them~..


Juz sekarang nie tengah membiasa2kan diri tanpa FACEBOOK~.. will replace it with my own BLOG~.. so to the people who do really looking for me they know how to find me.. :)~.. cheeerrssss..

No comments:

Post a Comment